6

I dag ska bli dagen när jag välter dig.
I dag ska bli dagen när du kysser mig.
Och vi har väntat för länge och saker har kommit emellan men aldrig mer
jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner.

Hey!

idag vajag inte på praktiken >.< men jag träffade kontaktperson och kom för en stund sen kolladde på Easy A också ^^ den är bra<3^^ haha, men vi åt på Subway och sen gick vi och kollade på H&M, jag blir lycklig! Så jävla fina kläder<3 :3 ska handla nästa månad (a) haha^^ och jag spara pengar till en kamera OCH  jag ska sluta röka! Helt otroligt >.< fast näe, men ändå! jag ska göra det idag! NU har jag sluatat röka! :D haha :3 mjaaa, önska mig lycka till!!? jag SKA klara det nu,  jag måste det! åååhh, kommer bli skit jobbigt juu >.< SÅ nu ska jag sluta tänka på det! Försöka iaf >.<! haha ska nog kolla igenom true blood igen nu såå ^^
(hahha, ååh jag älskar denna bilden<3
Jag älskar emilia
Jag älskar chicken
Jag saknar oss<3)


poss hai♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, den bilder är best<3

2011-02-22 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0