17

minakute ii kanashimi wo mitekita kimi wa ima
koraenakute ii namida wo koraete shugoshiteiru
hontou no koto dake de ikite yukeru hodo
bokura wa tsuyokunaisa tsuyokunate ii ii


Hej


Idag var jag  enliten stund i stan och sprang, och jag har nu insett att att folk inte går att lita på, och jag hatar det! från och med nu så ska jag vara försiktigare med mina käslor mot folk!
fy fan vad du svek mig..
asså.. jaja, jag har också bestämmt mig för att jag inte ska tänka på detta mer och gå vidare med mitt liv, och fokuera mer på det ist för att deppa över massa onödiga saker..!
BLÄÄ
jaja, nu ska jag coola mig på fb och pela farmville :3
(jag är rätt cool ändå (Y))

Mata ne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0