22

Yo Desu!
Jag kollade precis på Children of Men
det var den bästa filmen jag någonsin sett! i hela mitt liv, och jag älskar verkligen denna filmen! seriöst, nu borde kolla på den!
men ja... annars så har ju inte gjort så mycket, asså, jag har vart "borta" ett tag för at tänka på mig själv och vad jag vill göra osv, jag kommer göra det ett tag till men det känns bra faktiskt, jag känner att det börjar ordna sig nu! och det är helt underbart<3 :3
dock saknar jag massa folk 3:
menmen, det kunde varit värre eller hur? ;3
haha!
jag funderar på att skaffa en ny blogg, på en ny sida.. funderar bara på villken och så...
(jag fucking saknar emilia!)

Mata Ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0